Subscribe:

Pengikut

06 March 2011

Sofazr - Maaf Dari Hati

Sofazr - Maaf Dari Hati


Sofazr
Intro:
D  F#m  Bm  G9


Verse 1
D                  F#m
Puisi kasih yang kita ukir
Bm                      G
Untukmu dan juga untukku
D                   F#m
Masih tertulis tetap dihatiku
Bm                      G    A
Walaupun sudah lama berlalu


Pre-Chorus
G                          A
Cinta kita masih segar dalam ingatan
G                          A
Aku terlena di kala aku merinduimu
G                          A
Memori cinta kita tak akan ku lupakan
G                          A
Terasa sentiasa bersamamu







Chorus
Sofazr
          D                  F#m
Maafkan aku kerna tak telus
          Bm               G9
Menduakan cinta hati sucimu
          D                 F#m
Andainya aku bisa kembali
          Bm                  G9  A  D
Akan ku setia untuk selamanya


Ulang Intro


Verse 2
D                     F#m
Usah kau risau setia cintaku
Bm                   G
Kerna ku tahu kamu yang terbaik
D                     F#m
Takkan bisaku bezakan dirimu
Bm                       G        A
Kerna dirimu hanya untukku


Ulang Chorus


Guitar Solo
D F#m Bm G9
D F#m Bm G9


(Silent)
          D                  F#m
Maafkan aku kerna tak telus
          Bm                G9
Menduakan cinta hati sucimu


Ulang Chorus


          D                   F#m
Andainya aku bisa kembali
          Bm                G9  A  D
Akan ku setia untuk selamanya


Outro:
                D           F#m
Untuk selamanya
                Bm              G9  A  D
Untuk selamanya untuk selamanya



2 Komen:

Anonymous said...

key ni tinggi sngt...x sama mcam lagu

Akustiker said...

boleh start dgn dgn low key "C"....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...