Subscribe:

Pengikut

30 August 2010

XPDC - Hentian Ini


Intro: Cm Ab 4x

Cm      Ab     Bb                    Cm
Di hentian ini    tertinggal dalam kesunyian
        Ab     Bb                     Cm
Di hentian ini    bersama bayang menjelma

Cm       Ab        Bb               Cm
Kau nyalakan cinta    terbakar jiwa begini
         Ab        Bb                 Cm
Kau curahkan rasa     hanyut di lautan api
 

chorus:
Fm               Ab     Bb             G
   Sedang aku berkelana    pahit manis aku rindu
Fm              Ab              Bb
   Hingga aku diasyikkan sejuta mimpi
     Eb        Dm    Cm   Bb
   Sebuah mahligai impian
 

           Ab              Bb
   Akan ku turuti walaupun aku
       Eb     Dm         Cm     Bb
   Tak tahu lagi ke mana arahnya
             Ab            Bb           Cm
   Tak ingin aku hancur sendiri dimakan waktu


Cm       Ab     Bb                    Cm
Kau di mana jua   terdamping di dalam hatiku
        Ab       Bb                 Cm
Kau apa pun kita   tetap di hentian ini


solo: Fm Bb Eb G
      Fm Bb Eb Fm G Ab Bb Cm

0 Komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...